Targi branżowe to eventy, na których chociaż raz do roku warto zaprezentować swoją firmę. Pozwalają one nie tylko przyjrzeć się ofercie konkurencji, ale także zdobyć nowe kontakty biznesowe i potencjalnych klientów. Jednym z elementów, który może pomóc nam wyróżnić się na tle innych przedsiębiorstw, jest wynajem oryginalnego stoiska targowego. O czym mowa w praktyce? Podpowiadamy.
Czym jest wynajem stoisk targowych?
Firmy takie jak exposystemy.pl oferują możliwość wynajmu lub indywidualnej budowy stoisk targowych. Ta pierwsza opcja dotyczy modułowych stanowisk, które powstają z połączonych ze sobą elementów zgodnie z indywidualnym zamówieniem klienta. Możliwe jest wykonanie niewielkiej jak i sporych rozmiarów zabudowy targowej. Rozwiązanie to jest znacznie tańsze niż projekt i budowa od podstaw takiego stanowiska. Z tego powodu chętnie korzystają z niego przedsiębiorstwa, które wcześniej nie uczestniczyły w eventach branżowych, bądź też dopiero wchodzą na rynek i dysponują ograniczonym budżetem.
Wynajem stoisk targowych a ich wyposażenie
Przedsiębiorstwa które zajmują się wynajmem modułowych stoisk targowych, w swojej ofercie posiadają również możliwość wypożyczenia wszelkich potrzebnych mebli, urządzeń elektronicznych i multimedialnych. Dobór konkretnych elementów uzależniony jest od charakteru wydarzenia, powierzchni wystawienniczej, którą zaoferował nam organizator eventu, a także samej działalności naszej firmy.
Do podstawowych elementów wyposażenia stoiska targowego, który sprawdzi się niemal na każdym evencie, można zaliczyć ladę. To w tym miejscu dochodzi do pierwszego kontaktu potencjalnego klienta z personelem firmy. Jej wysokość uzależniona jest od tego czy chcemy rozmawiać z nim na siedząco, czy na stojąco. Warto również wypożyczyć stół z krzesłami, przy którym będzie można kontynuować rozmowę lub też podpisać ewentualną umowę.
Nowoczesne firmy decydują się również na wypożyczenie sprzętu multimedialnego, na przykład telewizorów czy tabletów, a także rzutników i oświetlenia LED. Wyświetlają na nich logo marki, lub prezentację oferty swojego przedsiębiorstwa. Dodatkowo niezależnie od charakteru wydarzenia warto swoje stanowisko wyposażyć w pufy bądź kanapy, na których goście będą mogli odpocząć, a także mini strefy gastronomiczną z ekspresem do kawy i drobnym poczęstunkiem. Takie elementy przyciągają potencjalnych klientów do naszego stoiska, dzięki czemu personel może przedstawić im ofertę firmy.