Technologie

Atrakcyjna i nowoczesna strona internetowa to obecnie podstawowa sprawa dla każdego przedsiębiorstwa. Buduje ona wizerunek firmy w internecie, pozwala sprzedawać produkty i usługi, a także umożliwia wygodny kontakt na linii klient – przedsiębiorca. Wykonanie strony internetowej jest stosunkowo proste, ale jeśli ma ona być naprawdę atrakcyjna wizualnie i ma robić wrażenie na potencjalnych klientach, to powinniśmy w tej kwestii zaufać specjalistom.

Strony internetowe – Dlaczego warto zaufać specjalistom?

Technologia tworzenia stron internetowych bardzo szybko się zmienia. Opracowane są nowe metody, dzięki którym strony są bardziej bezpieczne, szybsze i atrakcyjne wizualnie. Specjaliści z agencji tworzących strony internetowe zawsze są na bieżąco z nowinkami w branży i są w stanie wykonać stronę przy użyciu najnowocześniejszych na daną chwilę technologii.

Ile kosztuje strona internetowa?

Koszt wykonania nowoczesnej strony internetowej zależy głównie od tego, jakie funkcjonalności mają w niej być zaimplementowane oraz jak bardzo złożony ma być cały projekt. Jeśli na myśli mamy prostą stronę – wizytówkę, której zadaniem ma być krótkie przedstawienie działalności firmy i możliwość nawiązania kontaktu to za taką stronę zapłacimy kilkaset złotych. Inaczej sprawa wygląda w przypadku bardziej rozbudowanych witryn bądź sklepów internetowych. W takich przypadkach niezbędne jest zastosowanie dodatkowych funkcjonalności, takich jak chociażby możliwość szybkich płatności internetowych. Znacznie wydłuża to proces powstawania strony i tym samym realnie wpływa na całościowy koszt wykonania. Niebagatelny wpływ na cenę ma też wybór technologii, którą zastosujemy do wykonania strony. Najwięcej zapłacimy za dedykowane rozwiązania. Najmniej, jeśli zdecydujemy się na ogólnie dostępne, często darmowe szablony i pluginy.

Serwer, domena, reklama

Sam koszt wykonania strony to nie wszystko. Aby strona była widoczna w internecie niezbędne będzie jeszcze miejsce na serwerze oraz domena internetowa. Niektóre agencje projektujące strony internetowe oferują również te usługi w pakiecie. W innym przypadku sami będziemy musieli zadbać o zakup serwera i domeny. Domena to stosunkowo nieduży koszt. Za pierwszy rok zapłacimy ok. 10 zł, a za kolejne w zależności od operatora od 50 zł do 100 zł rocznie. Jeśli chodzi o serwer to w zależności od wielkości strony musimy przygotować się na wydatek od kilkudziesięciu do kilkuset złotych rocznie.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

To jak rozwija się technologia na świecie chyba najszybciej i najłatwiej można dostrzec na przykładach telefonów komórkowych. Co roku producenci starają się zaskakiwać swoich klientów innowacyjnymi rozwiązaniami. Ogromne zasoby pamięci, mega wydajność, aparaty, których rozdzielczość przewyższa klasyczne modele cyfrówek, czy w końcu design.

Składane telefony

Już od początku roku można było spotkać się z informacjami oraz wizualizacjami modeli telefonów, które będą się składać. Do wewnątrz, na zewnątrz, czy jak niegdyś kultowa motorola V3.

Z pewnością taki design to nie lada gratka dla fanów komórkowych gadżetów. Przy zastosowaniu i dopracowaniu odpowiednich technologii, takie smartfony mogą na stałe zagościć na sklepowych półkach.

Składane telefony można określić hybrydą smartfona i tabletu. Możliwość zwiększenia powierzchni ekranu to z pewnością spore ułatwienie dla osób, które nie chcą wozić ze sobą dwóch urządzeń. Przed jego rozłożeniem będzie to zwykły telefon, natomiast po – idealne narzędzie, chociażby do pracy przy dokumentach tekstowych.

Producenci prześcigają się w designie

Na rynku już teraz dostępnych jest kilka modeli składanych telefonów komórkowych. Royal Flexi Pai to pierwszy producent, który zaprezentował owoc pracy swoich inżynierów. Złożony telefon przypomina do złudzenia książkę, a po jego rozłożeniu powierzchnia ekranu znacznie się zwiększa.

Samsung postanowił wprowadzić rozwiązanie opierające się na dwóch wyświetlaczach. Przed rozłożeniem telefonu ekran jest wielkości 4,5 cala. Otwierając go, powierzchnia zwiększa się, aż do 7,3 cala. Sposób jego otwierania również przypomina książkę, jednak wyróżniają dwa wyświetlacze – zewnętrzny i większy wewnętrzny.

Ciekawie prezentuje się zapowiedź modelu od Motoroli, która nosi się zamiarem reaktywacji serii RAZR. Tym razem miałaby ona być składana z dwóch części. W jakim stopniu jest to dobre rozwiązanie, to się okaże.

Czy warto będzie czekać na składane telefony?

Pierwsze modele zostały już wypuszczone na rynek. Pierwszy minus? Zaporowa cena. Model Samsung sięga nawet dziewięciu tysięcy złotych. Kwota bardzo pokaźna, a dla przeciętnego Kowalskiego nieosiągalna.

Poza tym trzeba zastanowić się na ile praktyczne i funkcjonalne będą te telefony. Jak przy dłuższym zginaniu i otwieraniu będzie zachowywał się ekran, czy pojawią się jakieś mankamenty. Oczywiście w sieci można znaleźć już wiele recenzji.

Kolejna sprawa to ochrona wyświetlacza. O ile w przypadku samsunga możliwe jest założenie szkła na zewnętrzny wyświetlacz, to w przypadku Flexi Pai już nie. Na razie pozostaje czekać i obserwować, jak będzie rozwijać się rynek telefonów komórkowych. Z pewnością z biegiem czasu dojdą kolejne nowe modele, które będą ulepszone.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

Przeglądarka internetowa to niezbędne oprogramowanie goszczące na każdym komputerze, laptopie czy smartfonie. Umożliwia ona swobodne przeglądanie stron internetowych i korzystanie z wszystkich ich funkcjonalności. Rynek przeglądarek jest dość mocno podzielony pomiędzy kilku producentów oprogramowania. Każdy z nich zaimplementował w swoich produktach kilka ciekawych rozwiązań, które mają za zadanie zdeklasować konkurencję. Przyjrzyjmy się aktualnemu rankingowi przeglądarek internetowych.

Google Chrome

Chrome zyskała popularność głównie ze względu na producenta, czyli Google. Jest ona mocno promowana oraz jest kompatybilna z wszystkimi usługami dodatkowymi Google. Dużą zaletą jest również możliwość łatwej synchronizacji danych na różnych urządzeniach. Dodatkowo umożliwia instalację wielu rozszerzeń, dzięki którym możliwe jest dostosowanie Chrome do indywidualnych wymagań użytkownika. Przeglądarka ta jest dostępna dla wielu urządzeń i systemów operacyjnych.

Mozilla Firefox

Z Google Chrome śmiało konkuruje inna popularna przeglądarka: Mozilla Firefox z popularnym lisem w logo. Również ta przeglądarka jest dostępna dla wielu systemów operacyjnych i urządzeń. Umożliwia instalację dodatkowych komponentów rozszerzających możliwości tradycyjnej przeglądarki internetowej. Według wielu użytkowników jest mniej zasobożerna niż Chrome.

Microsoft Edge

Edge to następca popularnej, choć niezbyt lubianej przeglądarki, jaką był Microsoft Explorer. W komputerach z systemem Windows 10 domyślnie instalowana jest właśnie Microsoft Edge. Jest to poprawiona wersja Explorera, w której programiści pozbyli się błędów poprzednika. Poprawiono także warstwie wizualną. Edge pozwala tak jak wyżej wymienione przeglądarki na łatwą synchronizację danych.

Opera

Również Opera nie odbiega znacząco funkcjonalnością od wyżej wymienionych przeglądarek. Możliwa jest synchronizacja danych pomiędzy telefonem a komputerem oraz instalacja dodatków rozszerzających możliwości przeglądarki. W Operze wprowadzono także innowacyjną metodę sterowania gestami myszy.

Podsumowanie

Jeśli chodzi o ilość użytkowników to prym zdecydowanie wiedzie Google Chrome które obsługuje ponad połowę rynku przeglądarek. Udział Firefoxa, Edge i Opery to zaledwie po kilka procent na każdą z nich. Nic też nie wskazuje na to, aby sytuacja ta w najbliższym czasie miała się odmienić.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

Pozycjonowanie stron internetowych jest jedną z form reklamy w internecie. Pozwala ono na zwiększenie widoczności danej strony w wyszukiwarkach, co bezpośrednio przekłada się na wzrost liczby użytkowników, a co za tym idzie – klientów. Jest też alternatywą dla reklamy strony w płatnych wynikach wyszukiwania. Jakie są różnice pomiędzy tymi dwoma rodzajami reklamy? Ile trwa i kosztuje pozycjonowanie stron?

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron polega w głównej mierze na optymalizacji samej witryny pod kątem wyszukiwarki oraz na link-buildingu, czyli systematycznym zdobywaniu tematycznych odnośników z innych stron. Działania te można także uzupełnić o artykuły sponsorowane, czyli tzw. content marketing, a także marketing szeptany. Całość takich działań wykonywanych systematycznie w dłuższym okresie pozytywnie wpływa na pozycję strony w wyszukiwarce.

Płatne wyniki wyszukiwania

W międzyczasie możliwe jest także wykupienie miejsca reklamowego w płatnych wynikach wyszukiwania. Rozwiązanie takie ma jedną istotną zaletę: rezultaty widoczne są niemal natychmiast. Niestety jest to dość kosztowny sposób na zwiększenie ruchu na stronie. Szczególnie w konkurencyjnych branżach. W dłuższym okresie znacznie bardziej opłacalne jest jednak tradycyjne pozycjonowanie.

Ile trwa pozycjonowanie?

Aby skutecznie wypozycjonować stronę internetową będziemy się jednak musieli uzbroić w dużą dozę cierpliwości. Aby cały proces był bezpieczny i nie wpłynął negatywnie na pozycjonowaną stronę, nie można dokonywać pochopnych działań. Pierwsze efekty mogą być widoczne dopiero po upływie kilku miesięcy. Wszystko oczywiście zależy od konkurencyjności danego rynku oraz zasięgu działań. W przypadku pozycjonowania lokalnego efekty zauważymy dużo szybciej niż w przypadku pozycjonowania globalnego.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron www?

Można powiedzieć, że cena pozycjonowania zależy od tych samych czynników co jego czas. Kluczem jest konkurencyjność danego rynku, branży lub słowa kluczowego. Wypozycjonowanie lokalnej firmy w niewielkim mieście może kosztować kilkaset złotych miesięcznie. Jeśli zaś mówimy o dużych portalach finansowych lub rozbudowanych sklepach internetowych to koszty mogą wynieść nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych w skali miesiąca.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

Cyfryzacja w obszarze systemów ERP ma stać się czynnikiem, który na nowo zdefiniuje ten rodzaj oprogramowania. W kontekście transformacji cyfrowej konieczne jest opisanie funkcji systemu ERP w przedsiębiorstwie z zastosowaniem nowych parametrów, decydujących o jego wartości i dostosowaniu do wymogów rynku. Digitalizacja oznacza odejście od określania ERP, jako celu wdrożenia. Jest to całkowita zmiana paradygmatu. W erze cyfryzacji głównym zadaniem ERP jest tworzenie innowacji. Zamiast dostarczać danych w obrębie przedsiębiorstwa system powinien komunikować się w całej sieci powiązanych ze sobą podmiotów: partnerów biznesowych i klientów, obejmujących nierzadko kilkaset przedsiębiorstw. Między innymi takie wnioski przedstawili eksperci Infor, podczas tegorocznej konferencji Infor Customer Day 2019, która odbyła się 20 listopada w Warszawie.

ERP w przeszłości był systemem znanym i wykorzystywanym zaledwie przez kilkanaście procent pracowników biurowych. W erze cyfryzacji ma stać się platformą powszechną w użyciu i wykorzystywaną przez zdecydowaną większość pracowników. Dane dostarczane do systemu to już nie tylko informacje wprowadzane przez ludzi, to także bogactwo sygnałów przekazywanych przez czujniki oraz same urządzenia w ekosystemie internetu rzeczy. Poszczególni dostawcy w różny sposób rozumieją chmurę. Zdaniem ekspertów Infor chmura i dostępność danych z każdego miejsca i każdego urządzenia jest obecnie funkcjonalnością wymaganą, zapewniającą stały dostęp do danych i nadzór nad procesami przedsiębiorstwa. Dlatego właśnie inwestycje Infor w chmurę to około 4 mld USD.

Cyfrowa rzeczywistość

Firmy coraz częściej przewidują i wyprzedzają bieg zdarzeń, zamiast biernie czekać na ich rozwój. Niebagatelną rolę odgrywa w tym sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe, na które w pierwszej kolejności stawia Infor rozbudowując funkcjonalność swoich systemów zaadaptowanych do nowej, cyfrowej rzeczywistości. Rozwiązania te pozwalają m.in. w lepszy sposób sterować produkcją, a także efektywniej zarządzać zasobami magazynowymi i procesami logistycznymi, przewidywać zachowania rynku i szybciej odpowiadać na zapotrzebowanie konsumentów. Oczekiwania klientów w zakresie możliwości dostosowania różnego rodzaju towarów do własnych potrzeb istotnie wpływają na procesy biznesowe przedsiębiorstw produkcyjnych. Przejście od masowej produkcji do masowej personalizacji wymaga wdrożenia rozbudowanych rozwiązań systemowych i dynamicznych zestawień materiałowych, które często nie występują w tradycyjnych systemach ERP. Cyfrowa transformacja przynosi znaczące korzyści każdej firmie – przyspiesza proces decyzyjny, zwiększa wydajność i przewagę konkurencyjną, pozwala uzyskać szybkość działania i efektywność.

Otwierający warszawską konferencję Phil Lewis, VP Global Solution Consulting w Infor przekonywał, że –  „Oprogramowanie dla przedsiębiorstw musi być dostosowane do potrzeb branży, musi uwzględniać jego specyfikę.” Takie podejście od lat jest dewizą Infor. Wszystkie elementy wiążące się z transformacją cyfrową również powinny być dostosowane do potrzeb branży, w której działa przedsiębiorstwo. Dotyczy to także takich obszarów jak analiza danych, czy sztuczna inteligencja. Według Phila Lewisa – „Inicjatywy z zakresu cyfrowej transformacji są realne tylko w przypadku przedsiębiorstw posiadających pełną kontrolę nad przebiegiem procesów biznesowych. Zapewnienie takiej kontroli i przejrzystego wglądu w faktyczny sposób działania organizacji nawet na poziomie pojedynczej iteracji konkretnego procesu jest zadaniem systemu ERP.”

Digitalizacja przedsiębiorstw

Podczas konferencji omówiono także wyzwania, jakie mają wpływ na digitalizację przedsiębiorstwa. Według Mariusza Siwka, Infor channel director central and eastern Europe – “Najważniejszym czynnikiem w procesie wyboru modelu biznesowego cyfryzacji jest określenie celów biznesowych i długoterminowego planu. Termin „cyfrowa transformacja” jest często nadużywany. Wszystkie zmiany cyfrowe powinny mieć swoje racjonalne uzasadnienie w celu poprawy wyników i osiągnięcia szybkiego zwrotu z inwestycji. W przypadku chmury trzeba wziąć pod uwagę na przykład elastyczność i dostępność mocy obliczeniowej. Kolejnym ważnym aspektem jest zapewnienie kadry, posiadającej umiejętności cyfrowe. Wreszcie, aby odnieść sukces w obszarze rozwiązań cyfrowych konieczne jest posiadanie systemu ERP, które będzie odpowiednio przygotowane na wyzwania związane z cyfryzacją, łącząc elastyczność chmury z możliwościami wdrożenia zaawansowanej analityki biznesowej. Osiągnięcie przewagi wymaga rozumienia transformacji cyfrowej jako zmiany strategicznej.”

0 FacebookTwitterPinterestEmail

Zestawy NEC FE LED to kompletne rozwiązania dla ekranów o różnych rozmiarach, począwszy od 110”, z wielkościami pikseli od 1,2 mm do 3,5 mm oraz  rozdzielczością aż do Ultra-HD (UHD). Rozwiązania te dobrze nadają się do montażu na ścianie, jak również dla instalacji wolno stojących, zapewniając doskonałą wizualizację oraz schludną i bezproblemową instalację wszędzie tam, gdzie firmy jej potrzebują.

Technologia Direct View LED

Seria LED FE jest idealna do zastosowań biznesowych, takich jak: ekrany do prezentacji w dużej skali i ekrany konferencyjne oraz w salach wykładowych – a wszystko to bez rozpraszającej uwagę ramki ekranu. Zestawy zapewniają wszystko co jest potrzebne do instalacji ściennej i natychmiastowej konfiguracji. Dzięki całkowicie płaskiej tylnej części obudowy i wyłącznie wewnętrznemu okablowaniu, serię FE można w pełni konserwować i serwisować od frontu. Ponadto ekran można zamontować bardzo blisko ściany, zyskując więcej miejsca, ponieważ nie ma potrzeby zarządzania wydzielanym ciepłem.

Kolejną nowością jest LED-owy cyfrowy plakat NEC z serii A. To bardzo cienki i lekki ekran przeznaczony do zastosowań związanych z Digital Signage. Doskonale nadaje się do zastępowania banerów oraz roll-upów w środowiskach eventowych i handlowych. Seria A to rzeczywiste „plug-and-play” dzięki zintegrowanemu odtwarzaczowi multimedialnemu, który umożliwia natychmiastowe odtwarzanie obrazów i materiałów wideo.

Ponadto, seria LED A została zaprojektowana tak, aby była wyjątkowo wytrzymała. Została wykończona powłoką ochronną, która zabezpiecza ją przed przypadkowym uszkodzeniem podczas instalacji, w zatłoczonych miejscach publicznych, zapewniając ochronę i trwałość inwestycji. Zarówno seria LED FE, jak i A charakteryzują się wysokim poziomem kontrastu nawet w najjaśniejszych warunkach oświetleniowych.

Cyfryzacja

„Cyfryzacja doprowadziła różne branże, od handlu detalicznego po transport i korporacje, do poszukiwania technologii, które zapewniają atrakcyjną wizualizację w szerokim zakresie ustawień i w sposób zrównoważony, energooszczędny i w wysokiej jakości”, powiedział Tobias Augustin, Manager Product Management w NEC Display Solutions Europe.

„Dzięki nowym rozwiązaniom serii LED FE oraz A firma NEC Display Solutions połączyła niemiecką inżynierię z japońską kontrolą jakości w celu stworzenia szeregu solidnych rozwiązań w zakresie ekranów, które są idealne do wielu zastosowań, od biznesowych w miejscach spotkań i konferencji, poprzez  info rozrywkę, aż po instalacje mobilne i reklamę na lotniskach i w sklepach. Dzięki zastosowaniu dvLED jakość obrazu przyciąga uwagę, wyświetlając dynamiczne i atrakcyjne treści”.

Po przejęciu firmy S[quadrat] w 2018 roku, rozwiązania LED NEC są wynikiem intensywnego procesu rozwoju produktu, stymulowanego potrzebami klientów NEC w zakresie technologii LED. NEC oferuje zarówno standaryzowane zestawy do łatwej instalacji oraz rozwiązanie typu plug-and-play ułatwiające obsługę, na produktach w pełni kastomizowanych kończąc.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

Firma Solectric GMBH Polska, będąca dystrybutorem m.in. innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych dla szkół i klientów indywidualnych obniżyła ceny programowalnych robotów edukacyjnych Abilix Krypton 0 i Krypton 2 na Black Friday. Zestawy obecnie kosztują odpowiednio 399 zł oraz 699 zł. Dodatkowo, w każdym z pakietów znajduje się 5 scenariuszy zajęć.  

Roboty edukacyjne

Abilix to pionier i lider rynku robotów edukacyjnych, którego produkty od ponad 20 lat są dostępne w ponad 50 krajach na całym świecie.

Promocja firmy Solectric obejmuje zestawy Abilix Krypton 0 (cena 399 zł), który składa się z 409 klocków i umożliwia zbudowanie 17 robotów oraz Abilix Krypton 2 (cena 699 zł), zawierającego 723 klocki, które pozwalają na stworzenie 29 robotów.  Poza samymi klockami, w zestawach są też nowoczesne silniki i sensory, dzięki którym roboty mogą m.in. słyszeć, reagować na dotyk, czy poznawać swoje położenie w przestrzeni.

Roboty pomocne w nauce programowania

Roboty Abilix Krypton 0 i Krypton 2 dedykowane są nauce programowania na różnych poziomach zaawansowania:

Abilix DRAG&DROP – łatwe i intuicyjne programowanie dla najmłodszych, poprzez przeciąganie i przestawianie „kafelków” z komendami.
Abilix SCRATCH – najpopularniejszy język programowania w polskich szkołach – dla średnio-zaawansowanych.
Abilix FLOW-CHART – blokowy język programowania dla średnio-zaawansowanych.

Ponadto zestawy rozwijają kompetencje istotne w dzisiejszym świecie: kreatywność, logiczne myślenie, zdolności matematyczne czy rozwiązywanie problemów.

Każdy z robotów łączy się z aplikacją za pomocą wbudowanego modułu Wi-Fi. W konstruowaniu robotów pomoże poradnik dostępny z poziomu nowoczesnej, multimedialnej i intuicyjnej aplikacji 3D.

Abilix Krypton 0 i Krypton 2 z pakietami 5 scenariuszy zajęć, w promocyjnych cenach można kupić m.in. w sklepach z robotyką, iSpot oraz na stronie sklepabilix.pl.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

Produkcja systemów tj. POS czy ekspozytorów reklamowych wymaga niezwykłej precyzji i dokładności. Mnogość elementów o skomplikowanym profilu wymusza na przedsiębiorstwach optymalnego zaplanowania procesu produkcyjnego, który będzie zarówno opłacalny, jak i wydajny. Jednym z rozwiązań, pozwalających wykonać wiele zadań w jednym miejscu jest Combi Sharp – kompaktowy system do wykrawania, formowania, przetłaczania i cięcia laserem.

Materiały POS, czyli point of sale, ekspozytory i regały reklamowe to nośniki komunikatów, których zadaniem jest zwrócenie uwagi na dany produkt w punkcie sprzedaży. Wyzwalają one decyzje zakupowe, których efektem powinno być zwiększenie sprzedaży. Jakość tego typu materiałów jest zatem bardzo istotna. Wpływa ona nie tylko na wizerunek marki którą promuje, ale także na reputację producenta tych systemów. – By odpowiednio zaplanować produkcję systemów reklamowych, przedsiębiorstwa nierzadko zmuszone są do zakupu wielu osobnych maszyn, które nie tylko zwiększają zakres wykonywanej pracy, wydłużają cały proces, a także zajmują dużą część miejsca w zakładzie. W odpowiedzi na oczekiwania producentów opracowaliśmy kompaktowy system Combi Sharp 4 w 1 – do wykrawania, formowania, przetłaczania oraz cięcia laserowego, podnosząc produktywność na wyższy poziom – komentuje Roman Padewski, dyrektor zarządzający Prima Power Central Europe.

Combi Sharp to zautomatyzowana maszyna, łącząca zalety wykrawarki i najnowszej technologii cięcia laserowego, dedykowana do obróbki arkuszy blachy o wymiarach 1250 x 2500mm. Wyposażona jest w stół roboczy ze szczotkami zapobiegającymi rysowaniu się arkuszy m.in. z połyskliwej stali nierdzewnej. Wielka zaleta maszyny to konfigurowalny rewolwer o bardzo praktycznym zastosowaniu. Może być on dostosowany do potrzeb użytkownika, dzięki 20 stacjom, mieszczącym do 280 narzędzi. Bezkonkurencyjna koncepcja systemu narzędziowego firmy pozwala na oszczędność czasu, co oznacza brak przestojów na zmianę narzędzi, zaś na przezbrojenie maszyny potrzebne są zaledwie max. 2 sekundy. Zoptymalizowana głowica tnąca, kolimator, światłowód i parametry cięcia gwarantują najwyższą szybkość i jakość cięcia. Możliwość wyboru rezonatora o mocy 1kW lub 3 kW gwarantuje wysoką produktywność w szerokim zakresie zadań produkcyjnych. Źródło o mocy 1 kW jest zintegrowane z chłodnicą, tworząc ekonomiczne i kompaktowe rozwiązanie. Maszyna wyróżnia się małymi wymaganiami na moc przyłączeniową, bardzo niskim poborem energii elektrycznej oraz niskimi kosztami konserwacji i utrzymania. Z kolei elastyczny software maszyny NC Express pozwala na tworzenie programów CAM, ale zawiera również moduł CAD, w którym możliwe jest tworzenie nowych detali.

Wydaje rozwiązanie do produkcji standów POS

Maszyna poza wykrawaniem i cięciem laserowym posiada dodatkowe funkcje formowania, grawerowania, a nawet zginania – co ma niebagatelne znaczenie w przypadku m.in. produkcji systemów reklamowych, gdzie kluczowe okazują się wysokie prędkości, minimalny czas ustawiania, w połączeniu z precyzją wykonania. Materiał obrabiany jest z „jednego chwytu”, co daje użytkownikowi pewność poprawności wymiarów pomiędzy otworami technologicznymi w przypadku produkowania detali, składających się np. na standy reklamowe. Moduł do formowania i przetłoczeń daje możliwość tworzenia embosowanych kształtów. Wówczas zarówno stempel i matrycę można zamówić u jednego dostawcy, obniżając przy tym koszty, biorąc pod uwagę produkcję dużej lub średniej serii. Istnieje możliwość zainstalowania w rewolwerze narzędzia do wykonania gwintów o szerokim spektrum rozmiarów, w zależności od indywidualnych potrzeb. Dostępne są różne rodzaje gwintowników – pod jeden rozmiar daje możliwość wykonania kilku gwintowań na cały arkusz, jak i pod kilka rozmiarów, które pracują znacznie szybciej i wydajniej. Dzięki opcji przetłaczania wykonać można tzw. kominek, który jest gotowy do nagwintowania. Dzięki Combi Sharp użytkownik otrzymuje gotowe detale, wykonane w identyczny sposób, o takich samych wymiarach, dzięki serwo napędom. Wystarczy je ze sobą skręcić, uzyskując gotowy produkt.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

Firma Solectric GMBH Polska, będąca dystrybutorem innowacyjnych produktów konsumenckich i przemysłowych wprowadza do sprzedaży nowe kieszonkowe projektory MoGo i MoGo Pro marki XGIMI. Sprzęty wyposażono w system Android TV 9.0, który umożliwia współpracę ze sklepem Google Play i szeroki wybór aplikacji. O wysoką jakość dźwięku w obydwu urządzeniach dbają zaawansowane głośniki od firmy Harman/Kardon. Wbudowane w projektory baterie o dużych pojemnościach umożliwiają oglądanie filmów nawet przez 4 godziny na jednym ładowaniu.

Najostrzejsze i najjaśniejsze obrazy o niesamowitej przekątnej

Rewolucyjna technologia DLP od XGIMI pozwala projektorom MoGo uzyskać krystalicznie czyste obrazy. Urządzenia wyświetlają treści w natywnych rozdzielczościach – 960 x 540 pikseli (MoGo), 1920 x 1080 pikseli (MoGo Pro). Obsługują również formaty video aż do 4K Ultra HD, zapewniając najbardziej ostre obrazy spośród wszystkich projektorów o podobnych rozmiarach. Wysoka jasności projektorów- 210 ANSI lumenów (MoGo), 250 ANSI lumenów (MoGo Pro), gwarantuje kinową jakość filmówSprzęty pozwalają także na emisję obrazów o przekątnych ponad 100 cali.

Doskonałe nagłośnienie

Seria MoGo dostarcza fantastyczną jakość dźwięku dzięki zaawansowanym podwójnym 3-watowym głośnikom od firmy Harman/Kardon. Projektory idealnie sprawdzą się w odtwarzaniu każdego rodzaju muzyki. Mogą pełnić funkcje zewnętrznych głośników Bluetooth i umożliwić słuchanie, nawet do 300 utwór na jednym pełnym naładowaniu. W urządzeniach nie zabrakło gniazd słuchawkowych typu minijack 3,5 mm.

Rozrywka non-stop

Projektory posiadają systemy Android TV 9.0 (z możliwością aktualizacji). Gwarantuje to szybki dostęp do sklepu Google Play i wybór ponad 4000 aplikacji. To także dostęp do ogromnego świata gier na platformę Android, np. Final Fantasy, Minions i NBA Jam. Sympatycy konsol Switch, PlayStation i Xbox bez problemu podłączą urządzenia do MoGo i MoGo Pro. Ponadto propozycje marki XGIMI są kompatybilne z Asystentem Google i zostały wyposażone w Chromecast, co powoduje, że można strumieniować zawartość z zewnętrznych urządzeń.

Baterie o dużej pojemności i 30000 godzin świecenia

W MoGo i MoGo Pro zastosowano baterie o dużych pojemnościach – 10 400 mAh. W ten sposób użytkownicy otrzymują mobilne sprzęty, oferujące możliwość oglądania ulubionych filmów do 4 godzin i słuchanie doskonałej muzyki do 8 godzin, jednorazowo ładując projektory. Za sprawą wysoce wydajnych źródeł świateł LED, obrazy są idealnie ostre, wyraźne i jasne przez cały okres eksploatacji urządzeń. Wbudowane w projektory diody LED zapewniają 30 000 godzin świecenia, co przekłada się na obejrzenie 20 000 filmów, a co za tym idzie 4 filmów każdego dnia przez 10 lat.

Automatyczne korekcje zniekształceń

Wystarczy umieścić projektory MoGo pod dowolnym kątem, a opatentowana inteligentna korekcja zniekształceń (tzw. Keystone Correction) wyreguluje obraz do ponad 40 stopni zarówno w pionie, jak i w poziomie, aby zapewnić najlepszą jakość oglądania.

Porty, łączność, wymiary i cena

MoGo i MoGo Pro mają taką samą liczbę złączy. Wśród portów wejściowych można znaleźć HDMI 2.0, USB 2.0 i DC. Portem wyjściowym jest tutaj minijack 3,5 mm. Za łączność urządzeń odpowiadają Wi-Fi Dual-band 2.4/5GHz i Bluetooth 4.2/5.0. Wymiary i waga jest dokładanie taka sama w obydwu sprzętach – 146×105.5×94 mm i 0,9 kg.

0 FacebookTwitterPinterestEmail