Zbliżający się koniec lata i początek jesieni, to bardzo dobra okazja do przewietrzenia własnej szafy oraz pozbycia się garderoby, której już nie nosimy, a przy okazji jest to też sposób na dodatkowy zarobek. Niewątpliwie, najlepszym miejscem do sprzedaży odzieży damskiej i nie tylko, jest internet. Skąd wziąć ciuchy do sprzedaży? Jakich zasad należy przestrzegać w przypadku sprzedaży internetowej garderoby?
Hurtownia jako źródło odzieży na sprzedaż
Jednym spośród bardzo dobrych źródeł ubrań do sprzedaży, będzie hurtownia odzieży damskiej. Nie zawsze jednakże musimy wybrać tego typu pośrednictwo w sprzedaży. Szafy wielu kobiet wypełnione są ubraniami, których nie noszą już od dłuższego czasu i zajmują im wyłącznie miejsce, a przecież ktoś inny może z nich skorzystać. Najprostszym sposobem na pozbycie się zbędnej nam już garderoby, będzie zamieszczenie ogłoszeń w sieci. Kłopot w tym, iż nie zawsze będzie to skuteczne. Na szczęście istnieje parę metod, które mogą mieć wpływ na atrakcyjność wybranej oferty.
Sprzedaż ubrań za pośrednictwem internetu – najistotniejsze zasady
Bez względu na to, czy chcemy zająć się sprzedażą odzieży z własnej garderoby, czy też w sposób profesjonalny, musimy być do tego przygotowani. Istnieje kilka kwestii, o które warto będzie zadbać.
Wykonanie odpowiednich zdjęć
Pamiętajmy, iż większość z nas kupuje oczami. Atrakcyjne zdjęcia przedstawiające produkt, stanowią klucz do sukcesu. Odzież powinna na nich zostać odpowiednio wyeksponowana – przykładowo na modelce albo na wieszaki. Warto wybrać fotografie najwyższej jakości, jak i takie, które potrafią oddać przedmiot dokładnie takim, jaki jest on w rzeczywistości.
Właściwe nazwanie produktów
Żeby ktoś mógł nabyć sprzedawane przez nas części garderoby, musi uprzednio je odszukać. Dlatego ważny będzie właściwy tytuł. Powinny zostać w nim zawarte informacje odnośnie tego, jakiego dokładnie typu jest dane ubranie (przykładowo obuwie typu sandały)rozmiar, jak i jego cechy, na przykład skórzane, brązowe, damskie.
Dokładne opisanie ich parametrów
Jeżeli chcemy unikać nietrafionych zakupów oraz zwrotów, lepiej od razu opiszmy dokładnie przedmiot. Możemy podać jego rozmiar mierzony na płasko albo obwód bioder, talii, klatki piersiowej osoby, na którą dany przedmiot będzie pasował. Jeżeli ubiór, który sprzedajemy, jest używany i posiada pewne wady, nie zapomnijmy wspomnieć na ten temat w opisie. Można oczywiście dodać również zdjęcie pokazujące daną wadę w dużym zbliżeniu. W ten sposób pokażemy klientowi, że nic nie ukrywamy.
Wybranie metody przesyłki
Kolejną kwestią, którą musimy brać pod uwagę, będzie metoda dostarczania przesyłki. Jeżeli sprzedajemy lokalnie, możemy wybrać osobisty odbiór. Jednakże jeżeli pragniemy docierać do szerokiego grona klientów, powinniśmy postawić na wysyłkową sprzedaż. Podczas wyboru rodzaju przesyłki oraz instytucji transportowej, bierzmy pod uwagę szybkość jej realizacji, cenę, jak również wagę, wymiary czy ilość sprzedawanych produktów.
Szukasz hurtowni ubrań? Odwiedź hurtownialuka.pl